Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Němci po válce, když se dověděli o existenci plynových komor a zvěrstvech Wehrmachtu (za války o tom nevěděli) prý byli na hranici depresí a většinou to řešili tak, že tvrdě pracovali a nemysleli na to. To prý je psychická příčina jejich ekonomického zázraku, který u nich po válce nastal.

0 0
možnosti
GG

Já mám doma děti dvě, sedmiletého a čtyřletou. Válku na Ukrajině řešili od prvních dní, dozvěděli se o ní ve škole. Já se několik dní ptala sama sebe, jak s nimi i tom mluvit, jak odpovídat na jejich otázky. Třeba, když moje malá chtěla vědět: “A to zabíjejí i děti?” Nejdřív jsem odpovídala vyhýbavě, pak jsem si ale řekla, že z ní blbce dělat nebudu a odpověděla: “Hází bomby na domy, kde spí lidé, ano zabíjejí i děti!” Odpověděla mi, že by nejradši dala všem těm rusákům pár facek!

0 0
možnosti
Foto

Mému vnukovi je rok a půl a nemyslím, že by měl mít odmala zakódováno, který národ je zlý a který dobrý tak, aby třeba za půl roku o někom tvrdil, že zlobí. Budu ráda, když bude mít jiné starosti a tak mě vaše výchova docela šokuje, zvlášť když se prezentujete jako učitel.

0 2
možnosti

Nevím, jestli bylo příliš výchovné říci dvouletému dítěti na jeho otázku z titulku, že to udělali Češi. Může z toho mít v hlavě zmatek a spojit si, že Češi jsou stejní jako Jusové. Vysvětlit dítěti, proč je budova zchátralá, šlo určitě rozumněji. Jinak s textem souhlas.

0 0
možnosti
IV

Odstranění všech záminek není možné. Kdo chce, tak si záminku vždycky najde, popřípadě si ji vymyslí.

0 0
možnosti

"Můj syn má tak v sobě odmala zakódované, že „Jusové sou zobiví“, - Ke všemu synek už dbá i na velká písmena...:-)

1 0
možnosti
ZZ

Kdo by to byl řekl, do 12 letého kluka !

R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS